понеділок, 15 вересня 2008 р.

Результати анкетування учасників тренінгу

13.09.08 на базі Національного аграрного університету України відбувся тренінг для вчителів інформатики, які будуть працювати з використанням навчально-методичного комплексу "Інформатика - 10".
Ось деякі результати он-лайн анкетування (побудовані в Google Docs).

Ваш статус

Вчитель інформатики - 96%
Методист РМЦ - 0%
Завідувач кабінетом інформатики - 32%
Інше - 7%



Наскільки добре на Вашу думку структурований посібник „Інформатика -10”?

Добре - 96%
Не зовсім - 0%
Інше - 4%





Чи ефективним є використання електронного підручника на CD-диску у процесі навчання інформатики учнів при:

вивченні нового матеріалу - 82%
диференціації навчання - 79%
узагальненні вивченого - 89%
повторенні навчального матеріалу - 86%
виконанні домашніх завдань - 75%
проведенні досліджень - 68%
Інше - 11%




Чи корисним є такий підручник для

самоосвіти вчителя - 75%
організації ефективної роботи учнів на уроці - 96%
самопідготовки учнів - 100%
отримання додаткової освіти - 43%
навчання і розвитку - 100%
Інше - 7%




Чи бажано, щоб кожен учень мав робочий зошит

Так - 93%
Ні - 0%
Бажано - 7%





Яким є Ваше ставлення щодо ефективності використання навчально-методичного комплекту „Інформатика -10”?

Найкраще ставлення, Максимально позитивне. , Використання НМК "Інформатика-10" дуже ефективне, Мені дуже сподобався даний посібник, оскільки гармонійно поєднує цікавий теоретичний, практичний матеріал і дозволяє організувати різні види роботи з учнями на уроці. Дякую Вам! Робота надзвичайно велика., Використання НМК "Інформатика-10" дуже ефективне, ПОЗИТИВНЕ, прогнозую високу ефективність, Його хочеться вже застосовувати, думаю еффект будет, более у конкретно можно будет обсудить в конце учебного года, Відмінне, Сподіваю, що високу оцінку щодо ефективності використання підтвердить практика.,...

1 коментар:

Olga_Shev сказав...

Результати голосування говорять самі за себе: комплекс "Інформатика-10" є тим, чого чекали не тільки всі вчителі інформатики України (хай позаздрять нам інші, бо ми таки можемо!), а й учні, їх батьки.
Якщо би я була учнем 10-го класу, то б я сказала так: "Легкий в користуванні, затягує, хочеться не просто гортати сторінки і розглядати малюнки, а реально діяти, читати, міркувати, обговорювати, досліджувати..."
Якщо би я була мамою 10-класника, я би зазначила, що недивлячись на обсяг матеріалу, моя дитина зможе знайти собі все, що потрібно: виділені означення, цікавинки, завдання для виконання, допомогу, як виконувати основні дії, матеріал для додаткового читання. І головне, що все це не набридає, не навязується. А яку допомогу мені, як мамі, надасть зошит!!!. Це - і відразу конспект підручника, і засіб для розвитку, для оцінювання. І головне, що у ньому все відповідає змісту підручника, а не так, як ми звикли з інших предметів: в підручнику одне, в зошиті інше, та ще потрібно купляти якісь додаткові посібники"
Якби я була методистом з інформатики, я б не гаючи часу організувала схожий семінар та показала комплекс учителям - це достойно уваги, це - нові підходи, це інтерактивні методики, це - проектні технології, це - методика розвитку дитини та творчості вчителя, це - гармонія методичних прийомів та підходів, які автори "пропустили крізь себе", а не просто виклали на папері.
Я - всього-навсього - вчитель інформатики, який разом із цим комплектом нарешті може відчути себе вчителем 21 століття, радіти за те, що обраний фах не тільки щороку дає нам свої виклики новими програмами, середовищами тощо, а долучає до спільноти тих людей, які розуміють, що найголовніше в нашій професії - діти, їх майбутнє, і автори потурбувалися, щоб вчителі мали добру допомогу у формуванні такого майбутнього.
Дякуємо за організацію семінару. Все було продумано так, як продумані кожні дріниці у "Інформатика - 10". Творчого натхнення усім!